30 år

11/16/2011

 I dag fyller jeg 30 år, og ble vekket av min fantastiske samboer med frokost, sjokolade, roser og levende lys. En finfin start på dagen!

Da jeg kom på jobb, hadde snille kolleger hengt opp ballonger på kontoret mitt! Jeg er heldig. 
Hva passer vel bedre på en slik dag, enn en selvangivelse? Den er hentet fra Glamourbibliotekaren, gå inn og avgi din egen! 
 

Selvangivelse 
 
Dagens leppestift/lipgloss: Carmex

Dagens duft (parfyme/lotion/shampoo/hva enn du dufter av): Elle fra Armani

Dagens sko: Støvletter 

Dagens smykker: Ingen

Dagens bok (altså den du leser nå): Utstillingskatalog, "Hvaltegn og dyrespor" av Pernille Kløvedal

Siste avis du leste: Stavanger Aftenblad

Siste cd du hørte på: Robyns BodyTalk pt. III

Siste film du så: Source Code

Siste reise du var på (innenlands/utenlands): Trondheim innenlands, Barcelona utenlands

Siste nettsted du var innom før denne bloggen: Gmail

Siste te/kaffe du drakk: Cappuccino fra maskinen på jobb

Siste setning du sa: Ja, hehe

List opp tre ting fra veska di: Notatbok, nøkler og lommebok'





Ikke spesielt spennende, men sånn ser altså en helt vanlig 30årsdag ut. I kveld skal jeg feire sammen med nevnte fantastiske samboer, det blir fint!


3 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen!! Ser ut som du allerede har mange fine diamanter i livet ditt!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagen på etterskudd!

    SvarSlett
  3. Gratulerer, litt på etterskot :)

    SvarSlett