FO: En liten finkjole og liten lue

11/04/2011

I dag tester jeg blogging fra iPhone. Macen min er avgått ved døden etter 5 års lang og tro tjeneste, og det går en stund før jeg har mulighet til å skaffe en ny. Heldigvis har vi både iPhone og iPad i hus, så jeg kommer til å teste ut ulike bloggealternativer fremover (og beklager på forhånd om det kommer noen snodige innlegg som følge av dette)....

Jeg har strikket noen småting i det siste, først ut er en liten kjole fra Pickles, strikket i Drops Baby- Alpaca Silk eller hva det nå heter, sammen med Kaunirester i rødt. Den ble bitteliten og passer nok en prematurbaby i ca en uke... Men den var kjekk å strikke, og ble veldig søt, så det blir flere av denne- dog i en større versjon.

Neste lille prosjekt er Liten lue fra boka Myk start av May B. Langhelle, samme garn som kjolen, ca str 6 mndr.
Nå blir det spennende å se hvordan bildene legger seg, ha en god helg alle som titter innom!

4 kommentarer:

  1. Så pussig :) Jeg er også akkurat ferdig med samme kjolen, min utgave passer datterens Baby Born. De må jo være utrolig små i størrelsene. Men kjolen var veldig fin altså, og jeg vurderer å rekke opp min og så strikke den større.. God helg!

    SvarSlett
  2. Søt kjole! ...og lua er super i bruk:-) Har den i akkuratt samme garn og farge som deg! Godt fornøyd med den:-)

    SvarSlett
  3. Hei hei! Jeg fant bloggen din ved en ren tilfeldighet, og det er jeg jammen meg glad for! Nå har jeg hatt en flott formiddag i bloggen din! Utrolig mye fint du har strikket! Jeg må bare si jeg er imponert! Kommer innom deg med det jevne ja! Silje

    SvarSlett
  4. Oi, det var en fin fargekombo:)
    Har strikka den til jenta mi og den ble aalt for liten! Måtte strikke ny i str 1-2 år og da hun var 10 mnd! Men så er hun rund og god da :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett