23. desember...

12/23/2011

Selv om det er mørkt ute og plent umulig å ta fine bilder i dagslys, syns jeg at litt julestemning er på sin plass. Disse bildene er knipset i en mørk stue med stearinlys som eneste lyskilde, med iPhone-appen Hipstamatic. Jeg liker finishen på bildene, selv om de er litt grønne. Det passer forsåvidt godt nå før jul. På bildet skimtes noen tinnsoldater uten oppheng som ble innkjøpt fra Søstrene Grene i fjor, lysestaken heter Gloria og kommer fra MUUTO. Finfin adventsstake.

På pinnene har jeg litt av hvert, det blir ikke så mye strikking akkurat nå- vanligvis pleier jeg å strikke masse når livet er litt på skakke, men denne gangen sitter strikkelysten langt inne. 
Det prosjektet som prioriteres er en julegave som *kremt* ikke blir ferdig før julaften, og varme sokker til pasienten lengre nord. Ellers kan jeg nevne i fleng; Nøstebarntunika i Spire til meg selv, nevnte julegave i Du Store Alpakka Fin, Benjamins voksebody til en baby som kommer på nyåret i Askeladden merino, Ranger til samboeren i Rowan Felted Tweed og Paulie til meg selv i Shetland Soft fra Malsen og mor. 

En dag igjen- vi lader opp med å pynte juletre og se Grevinnen og hovmesteren!

1 kommentar:

  1. Innom for å ønske god jul! Liker du Hipstamatic så anbefaler jeg å prøve Instagram også. Moro! :)

    SvarSlett