FO: Kjærlighetsvotter

12/19/2011

Nå er jeg virkelig på tynn is her, jeg satser på at mottagerne av kjærlighetsvottene er travelt opptatt med juleforberedelser, eksamen og bryllupsplanlegging...disse er strikket i diverse rester Abuelita Merino Worsted, Easy fra Sandnes garn, Naturgarn fra Viking og Malabrigo Merino Worsted. Mottagerne skal gifte seg i mars, og jeg hadde lyst til å gi dem en personlig gave i tillegg til den andre gaven vi har planlagt. Knappene har jeg bestilt hos Snella og Petronella, med navn og datoer til brudeparet. 
Mønsteret er fritt improvisert etter Smitten, og jeg er godt fornøyd.

2 kommentarer:

  1. Anne Marit12/19/2011

    Nei, så fin! :) Romantisk og gøy gave!

    SvarSlett
  2. Så stilig med navn og datoer til bryllupsgave!!! Stoooor fare for at den blir brukt:-)

    For en produksjon du har!!!
    God jul:-)

    SvarSlett