Lest i 2011

12/28/2011

Her er leselista mi for 2010, jeg ble usikker på om den er publisert tidligere:

John Irving
: Garps bokJohn Irving: Hotel New Hampshire
Arne Berggren: Advent
Victoria Hislop: Øya
Kristian Klausen: Globus
Cornelius Jakhelln: Voguesville
Hunter S. Thompson: Frykt og avsky i Las Vegas 
Thorbjörn Flygt: Underdog
Ellen Mari ThelleEn del av historien
Daniel Kehlmann: Oppmålingen av verdenJan Mehlum: Det ingen vetTorgny Lindgren: HumlehonningJohan Theorin: BlodleieJohn Irving: Siste natt i Twisted RiverStig Sæterbakken: Ikke forlat meg
Arto Paasilinna: Tordengudens sønn
John Irving: En bønn for Owen Meany
John Irving: Den fjerde hånden



...og her er leselista mi for 2011, dette året har jeg lest mindre enn vanlig:

Einar O.Risa: M. Kanne & Søn 1923-1943

Einar O.Risa: M. Kanne & Søn 1950-1970
John Irving: Siderhusreglene
Sverre Knudsen: Sukkersug
Richard Yates: Revolutionary road
Kristoffer Schau: På vegne av venner
Gert Nygårdshaug: Mengele Zoo
Chris Cleave: The other hand
Lene Ask: Hitler, Jesus og farfar
Levi Henriksen: Alt det som lå meg på hjertet

Jeg titta innom statistikken på bloggen også, og ser at jeg har hatt ikke mindre enn 43137 besøkende i år! Det er ikke verst! Tusen takk for det til alle sammen. 


1 kommentar:

  1. Det var mange det! :)
    Flaut og si det men ingen av bøkene virker kjente.. Har virkelig falt av lasset siden ungene kom ser jeg!

    SvarSlett