Litt desemberblogging likevel.....

12/08/2011

Jeg hadde bestemt meg for en bloggepause i desember, siden strikkingen som foregår da stort sett er hemmelig. Men etter å ha vært syk og hjemme fra jobb i snart tre uker (nå er formen heldigvis stigende og jeg satser på jobb mandag) har det blitt mye strikketid. Derfor publiserer jeg ett innlegg hver dag så langt jeg kommer i desember og viser frem det jeg har strikket....mye av det er rester etter Missoniteppet jeg strikket for en stund tilbake. Siden jeg ikke tror at mottagerne av hemmeligstrikkingen leser her inne så ofte, viser jeg frem noen av de tingene også...selvsagt uten å røpe hvem som får hva! 
I samme slengen tester jeg forhåndspublisering, det vet jeg mange gjør, og jeg har aldri prøvd det men merker at det frister.....

Den lille søte saken på bildet er en Enkel vest fra Pickles, jeg har brukt Cascade 220 i to ulike rosafarger og knappene er fra Panduro. Jeg strikket minste størrelsen.

Travle tider venter, vi reiser bort både denne og neste helg, og helgen etter der er det jammen meg jul! Herlig!

1 kommentar:

  1. Søt! likte fargene <3 Den havner på listen nummer to her nå! "må strikkes i 2011 FØR listen over må strikkes 2011" !!!! :D

    SvarSlett