Rrrrrrrrrrrrippp, rip, rip....

1/10/2012

Nytt år og nye muligheter medfører ofte opprydding i skuffer og skap, både fysisk og mentalt i mitt tilfelle. Rent fysisk rekker jeg opp UFOer- en nøstebarntunika til meg selv påbegynt september 2011, og bare en arm strikket så langt. Paulie-jakka ble også rekka opp i dag, ble aldri helt fortrolig med fargen og den så ut til å bli litt stor. 

Så dermed har jeg frigjort en del plass i strikkekurven, og innsett at forsetter om å kun strikke fra garnlageret ikke er for sånne som meg. Derimot har jeg begynt å registrere alt garnet jeg kjøper (nei, jeg har ikke veid opp og talt det eksisterende lageret....) og hvor mye jeg bruker per prosjekt i ei fin lita bok, som beskrevet her hos Merete

Den mentale oppryddinga innebærer andre, private ting- jeg har måttet innse at jeg ikke er noe supermenneske som kan klare alt jeg vil, og det er vanskelig, men nødvendig. Så nå er målet å gjøre ting jeg har lyst til, og slappe av mer!

Totalt bildeløst innlegg, men det får så være. Bilder kommer bare dagslyset viser seg igjen!

2 kommentarer:

  1. Anonym1/10/2012

    Knallbra nyttårsforsett
    (var kanskje ikke nyttårsforsett)Jeg skal rekke opp årets første ugh som skjærer meg i øyene så jeg føler meg kvalm .
    Mitt forsett må være å ikke forelske meg i variegert garn.
    Nøstene er jo så fine men ikke det jeg lager med dem:(- kanskje de skal få forbli nøste og bare ligge til pynt rett og slett.
    Det er godt for sjela å rekke opp litt :)
    ingridm

    SvarSlett
  2. Jag tycker att det låter klokt! Det viktigaste är att man har kul! Morsomt, heter det väl på norska?

    SvarSlett