FO: Solsokker i gjenbruksgarn

2/15/2012

Det som en gang var denne toppen- ikke spesielt flatterende, og ikke har jeg brukt den heller, ble rekket opp og ble til disse:

Til toppen over (Razor Camisole tror jeg mønsteret het, muligens hadde den gjort seg i en annen farge, med lange ermer) brukte jeg omtrent to nøster Opal Uni strømpegarn (200 gram), og det var akkurat nok til et par sokker i str. 41 med tråden holdt dobbel, på pinne 4. Sokker til å bli glad av!

Tusen takk for alle fine kommentarer om skjerfet mitt i forrige innlegg. Det har jeg brukt i dag, på en liten tur ut i sola, og det varmer veldig godt. Etter vask trakk det seg litt sammen og ble tett og fint, så jeg slapp å dampe det. 

3 kommentarer:

  1. Påskesokkene i boks da:)

    SvarSlett
  2. Helt enig i at gulekule sokker er mer bruksvennlig enn gulkul genser. :) Ha ei kreativ helg! :)

    SvarSlett
  3. Så flotte sokker du har strikket og skjerfet ble helt fantastisk! Ha en kreativ uke, skikkelig innevær!

    SvarSlett