Garntelling

2/11/2012

Jeg har ikke veid garnlageret mitt, og jeg har ikke tenkt å gjøre det heller. Det jeg derimot har lyst til, er å veie alt jeg strikker per måned, og så summere det opp på slutten av året. I januar har jeg strikket ganske mye, av den enkle grunn at jeg er sykmeldt og har mye strikketid. Jeg har også hatt ganske mye tid til å surfe på nettet, og dermed har det blitt en god del garnkjøp også denne måneden.....Til å holde oversikten bruker jeg ei lita bok jeg har skrevet om tidligere, og da jeg regnet sammen januars strikkeprosjekter kom jeg til 1470 gram. Ikke verst på en måned! 

3 kommentarer:

  1. Haha, ja det har jeg hatt lyst til å gjøre og, men er litt redd jeg skal skjønne hvor alle pengene mine blir av - åsså må jeg skjerpe meg med garnkjøp....... Ikke bra :)

    SvarSlett
  2. Jeg tør heller ikke å regne opp hva jeg har av garn, selv om jeg ikke har så mye, men det er gøy å se hvor mye man bruker i løpet av året så det jeg gjør er å legge inn på bloggen min hver måned hva jeg har brukt og så regner jeg opp når måneden er over.
    Nesten 1500 gram garn er bra da, har ikke brukt like mye i januar jeg nei.

    SvarSlett
  3. Jeg var sykemeldt på samme tid i fjor, kjedelige greier, men jeg brukte tida til å lære meg exel. Hva er da mer naturlig enn å lage en garnoversikt? Er veldig fornøyd med det nå, selv om det er litt nerdete...
    Genseren i forrige innlegg var forresten nydelig.

    SvarSlett