Bloggen er 5 år!

4/30/2012

For 5 år siden, den 30. april 2007, skrev jeg mitt første blogginnlegg. Det handlet om strikking da også, men på en annen måte og med andre bilder og tekster. Fem år er ganske lang tid, og med unntak av et års pause har jeg blogget jevnlig. Jeg syns fremdeles det er moro, og jeg leser mange strikkeblogger og andre blogger selv, men kjenner på at jeg ikke klarer å kommentere på langt nær så mange som jeg egentlig ønsker. Jeg bruker blogglesing først og fremst som inspirasjon og avslapning, og håper at jeg kan bidra til det med min egen blogg. 

Siden det nå en gang er bloggbursdag, syns jeg det er på sin plass med en liten gave til en av dere som leser bloggen. Takk for at dere leser med her inne, jeg setter stor pris på det!

To hespler New Zealand Lammeuld fra Filcolana pluss en liten overraskelse blir gevinsten. Garnet er mykt, godt og drøyt, og to hespler er ca 1200 meter garn. 

Legg igjen en kommentar på dette innlegget, så trekker jeg en vinner fredag 4. mai en gang i løpet av kvelden. 



53 kommentarer:

  1. Anonym4/30/2012

    Alltid koselig å lese gjennom bloggen din...
    Anne-Kristin

    SvarSlett
  2. Gratulerer med fem års dagen da! :) Nydelige farger på de hespene :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med bloggebursdag! Jeg er fast leser og er så imponert over alt du strikker. Du gir meg masse inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med fem år!! WOW - Fem år er imponerende! Du har en veldig inspirerende blogg, så håper du fortsetter i fem nye år :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med bursdag! Jeg titter stadig innom her, men sliter som deg med å kommentere alt jeg har lyst til. Blir gjerne i skippertak. Men jeg må si at jeg blir veldig inspirert av fargebruken din. Spesielt måten du "tryller" med kauni på! Kos deg videre med bloggedagen!

    SvarSlett
  6. Tjuhu, så gøy med 5 år. Gratulerer! Jeg har fulgt med bloggen din lenge, og det er alltid like moro å se og lese om hva du har laget. Inspirasjon og avslapning i hverdagen, virkelig. :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen :D Visste ikke at du hadde blogget i fem år :O Har vel fulgt med bloggen din noen måneder og er imponert over fargesammensetninger og din personlig vri på strikkeplagg :)

    Du er også med på å inspirere den yngre generasjonen av strikkere (inkludert moi!) som jeg synes er utrolig viktig. Strikking er kult og trendy :) Ha en fin dag videre og hipp-hipp-hurrra!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med jubileum - blir selvfølgelig gjerne med på trekningen din.

    Hipp hurra for alle strikkebloggere som jevnlig deler av sin strikkeglede og gir inspirasjon. Jeg setter alltid stor pris på det :-)

    SvarSlett
  9. Gratulerer! Kjempegøy! Jeg elsker bloggen din:)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mykje med dagen! Håper det vert fem nye år - minst! :-D

    SvarSlett
  11. Gratulerer med dagen!! Er veldig glad i bloggen din!!! Og takk for en mulighet til å vinne garn!!! YES!!!

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med dagen!
    Masse inspirasjon hos deg:)

    SvarSlett
  13. Gratulerer med femårsdag! du er en av de jeg har fulgt lengst, og koser meg med å følge videre! Takk for mye fargeinspirasjon opp i gjennom!

    SvarSlett
  14. Pernille4/30/2012

    Gratulerer med femårsdag og fantatisk fin blogg som jeg har fått en hel masse strikkeinspirasjon fra!

    SvarSlett
  15. Gratulere med 5 år og fin blogg! Og for et nydelig garn, håper jeg vinner.... tvi tvi :)

    Hanne=)

    SvarSlett
  16. Så gøy og gratulerer!
    Jeg følger med for jevnlige påfyll av inspirasjon.

    Uavhengig av om jeg vinner eller ei så har jeg en liten ball til deg. Så kan du velge om du vil se det som oppgjør for malabrigoen, eller som presang i forbindelse med jubileet.
    : )

    SvarSlett
  17. Gratulerer med bloggbursdag! Du lager så utrolig mye fint, så det er alltid koselig å komme på besøk her!

    SvarSlett
  18. Gratulerer med 5års dag på bloggen! det er flott du holder på fortsatt :)

    SvarSlett
  19. Irmelin4/30/2012

    Gratulerer med 5-årsdagen, og takk for en finfin blogg!

    SvarSlett
  20. Hurra -gratulerer med bloggjubileum! Da jeg entret bloggeland for 3-4 år siden, var det ikke så mange blogger, men din husker jeg godt. Mange har forsvunnet underveis - man kan jo bli lei - så derfor er det ekstra hyggelig med de som består! Så stå på!

    SvarSlett
  21. Gratulerer med 5-års dagen!!:) Det er kjekt å følge bloggen din:)

    SvarSlett
  22. Gratulerer med 5 år med blogging :-) Nydelig farger på garnet.

    SvarSlett
  23. Så gøy! Jeg leser bloggen din og liker godt å lese om hva du strikker og sånn :) Jeg er desverre ikke så veldig flink til å kommentere da.

    SvarSlett
  24. Hei!Gratulerer Masse med fem år's dag for bloggen din!Håper jeg også kan bli så flink og kreativ...som din blogg er...og fortsette i mange år..;)
    Lykke til videre!Hilsen Annki!

    SvarSlett
  25. Gratulerer med dagen! Din strikkeblogg var en av de første jeg begynte å følge fast for noen år siden. Titter inn noen gang i løpet av hver uke...

    SvarSlett
  26. Gratulerer så mye! Fem år er lang tid, men fint at du fremdeles holder koken! Det er alltid inspirerende å se hva andre lager. Lykke til med fem nye år!

    SvarSlett
  27. Anne Marit4/30/2012

    Hei:)

    Gratulerer med 5 år som blogger! Jeg har jo da vært ivrig frksnupp-fan like lenge:)

    Klem

    SvarSlett
  28. Gratulerer med 5år :) Jeg har bloggpause selv, foretrekker å lese fremfor å skrive nå...

    SvarSlett
  29. Anonym4/30/2012

    Gratulerer med bloggbursdag og takk for hyggelig lesning!
    Jeg syns spesielt regnbuegarnprojektene dine er inspirerende!

    ingrid m ( Ravelry)

    SvarSlett
  30. Hipp hipp hurra !!! Grattis med jubileumet ... er nok en som titter innom uten å gi lyd fra meg jeg også ... kjekt å få inspirasjon, og forhåpentligvis gi litt videre til andre...
    Har aldri prøvd dette garnet så nå x-fingre og tær ... Ha en fin mai måned :-))

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 5års blogging! :) Jeg stikker ofte innom deg, men er nok ikke like flink til å kommentere jeg heller. Men det er alltid kjekt å komme på besøk :)
    Håper du får en fin uke!
    hilsen frieblonder

    SvarSlett
  32. Gratulerer så masse! 5år er veldig lenge, mange meter med garn:)
    Har drømt om det garnet, lyst til å strikke litt nøstebarn i "original"garnet.. Det er vel så å si det samme:D
    Uansett, jeg tar gjerne ett lodd:)

    SvarSlett
  33. Gratulere med 5 år som blogger :) Håper du fortsetter å blogge lenge!
    Hadde vært artig å prøvd dette garnet som er nytt for meg.

    SvarSlett
  34. Gratulerer med 5-års jubileet! Jeg er en ganske fersk leser, men har blitt en begeistret fan:) lykke til videre!

    SvarSlett
  35. Gratulerer med 5 års jubileet! :)

    SvarSlett
  36. Gratulerer med fem år! :-D

    SvarSlett
  37. Gratulerer med bloggen din. Kom over den gjennom Strikkeblogger og her var det jo utrolig mye inspirasjon å hente! Jeg kunne GJERNE tenke meg to hesper med Lammeull, så tvi tvi!:)

    SvarSlett
  38. Masse gratulerer! Ikke riktig sikker på hvor lenge jeg har lest bloggen din, men du har vært med i google reader-feeden min en god stund i hvert fall - jeg er bare ikke så god på å kommentere... men liker bloggen din gjør jeg!

    SvarSlett
  39. Gratulerer med 5 årsdagen!! Så mye fint du lager. Masse hærlig inspirasjon her =)

    SvarSlett
  40. Anonym4/30/2012

    Grattis! Bloggen din er veldig inspirerende - er snart ferdig med en "rullende regnbue"..... Trine

    SvarSlett
  41. Gratulerer så mye. Jeg er relativt ny med min blogg og henter masse inspirasjon både her og på andres blogger. Syns det er en spennende verden jeg har blitt en del av, og håper andre etterhvert kan finne noe av interesse hos meg

    SvarSlett
  42. Gratulerer med jubileum! Du er uten tvil med på å spre inspirasjon, og det er fint å høre at du selv finner inspirasjon i andres blogger. Tror nok vi leser blogger på omtrent samme måte :) Gleder meg til fortsettelsen - minst 5 år framover også!

    SvarSlett
  43. Gratulerer med 5 års blogging! Bergenstreff anbefales på det sterkeste, så håper damene fortsetter med sitt gode arbeid :)

    SvarSlett
  44. Gratulerer med dagen i går! Som deg er jeg ikke så flink som jeg ønsker til å kommenterenpå blogger. Men jeg elsker å sitte med en kaffekopp i hånden og bare nyte alt dere flotte damer lager!

    SvarSlett
  45. Gratulerer med blogg bursdag :)

    SvarSlett
  46. Gratulerer med 5 års blogging og takk for en super blogg! Hilsen Cecilie

    SvarSlett
  47. Gratulerer med 5 års blogging :-)

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye med blogg bursdagen, du har en utrolig flott og inspirernde blogg.

    SvarSlett
  49. Gratulerer:o) Ja du gir inspirasjon, så fortsett å blogg du selv om du ikke rekker å skrive kommentarer,-det er jo ikke alltid nødvendig det! Ha ei super uke:o)

    SvarSlett
  50. Så fin blogg du har, og gratulerer med bursdag;) Ha en fin uke;)

    SvarSlett
  51. Gratulerer med 5års bursdag. Er her inne og leser både titt og ofte. Du lager mange nydelige strikkeplagg. Klem fra Hildehg.

    SvarSlett
  52. Gratulerer med 5årsdag - og takk for inspirasjon gjennom alle åra.

    SvarSlett
  53. Gratulerer! Bloggen er fin!

    SvarSlett