God påske!

4/01/2012

Her er årets påskepynt i heimen.....noen små påskejaser fra Søstrene Grene, dvergnarcisser og litt lys. Vi har  så mange gule detaljer i heimen fra før at dette er mer enn nok. Påskeferien skal tilbringes i ro og mak hjemme i byen, kjæresten skal lese til eksamen og jeg skal strikke. Blir det finvær skal vi ut på tur, vi ligger etter på de 52 hverdagsturene. Blir det dårlig vær blir det vårrengjøring (krysser fingrene for sol...) og ellers innekos. 

Takk for fine kommentarer om jakka mi i forrige innlegg, den ble brukt i går og blir nok en favoritt. Bettykjolegenseren  er også ferdig, vasket og tørket, men i påvente av turvær er det ikke blitt noen fotografering ennå. 


På pinnene nå har jeg den urkjedelige Ranger,  som nok blir superlekker når den en gang blir ferdig. Begge ermer er ferdige, og bolen måler skarve 10 cm. Den skal være 16 1/2 inch før jeg kan starte på short rows for å få den høyere bak, så her er det bare å bite tennene sammen. Jeg har satt meg et lite mål om å kun strikke på den i påsken, men det er vanskelig å se mønsteret i mørket om kvelden, så da syns jeg det er på sin plass med et annet strikketøy ;)

God påske til alle sammen!

1 kommentar:

  1. Riktig god påske. Håper det blir sol så du slipper å vaske!!!!

    SvarSlett