På pinnene

4/03/2012

På pinnene etter Bettygenseren fra forrige innlegg har jeg en liten genser, Sock yarn Sweater, som strikkes i nettopp sokkegarn; et nøste grå Arwetta Classic og noen små nøster fra The knitting Goddess, jeg har visst nok til to gensere ser det ut til. Fargerikt og sukkersøtt blir det iallefall!

Ranger  vokser sakte, men sikkert. Et ganske kjedelig strikketøy, men resultatet blir mykt og lekkert, så jeg håper denne snart blir ferdig. Mottaker er kjæresten, han har valgt garn og farge, med litt veiledning fra meg ;)

Ellers ligger den stripete halsen på vent litt, det er innimellomstrikk, og akkurat nå er jeg ikke helt enig med meg selv om fargene. Spørs om det ikke kommer noen nye strikketøy på pinnene i løpet av påskeferien!


4 kommentarer:

  1. Åååååå så fine farger, den gule å rosa var bare fantastisk :) Gleder meg til å se genseren :)

    God påske :)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint, dette kommer til å bli nydelig! Gleder meg til å se :)

    SvarSlett
  3. Herlige nøster!!

    SvarSlett
  4. Fantastiske farger på garnet frå strikkegudinna!

    SvarSlett