Bloggjubileum-vinner!

5/04/2012


Først vil jeg si tusen takk for alle de fine ordene og kommentarene (53 stykker!), jeg var slett ikke klar over at jeg har så mange som har fulgt meg over lengre tid. Det setter jeg veldig stor pris på!
Så til trekningen, den foregikk på rettferdig vis ved bruk av random.org sin generator, og kommentar nr. 41 ble det, jeg talte meg oppover fra bunnen, og det ble Yvonne som får garn og overraskelse i posten.
Send meg en mail på piagoul (a) gmail.com med adressen din, så iler jeg til postkontoret.
Da er det duket for fem nye år med strikkeblogging- minst! God helg til alle som er innom


1 kommentar:

  1. Tusen takk, jeg ble så glad :-) Jeg som aldri vinner noe.... Har sendt deg adressen og ønsker deg god helg. Lykke til med videre blogging, jeg skal følge med :-)
    Yvonne

    SvarSlett