Bloggliste

5/09/2012

Da har jeg endelig fått lagt til blogglisten min. Jeg brukte lenge Bloglines for å holde orden på alle bloggene jeg følger, men der ble det mye kluss med innmatingene for en tid tilbake. Dermed gikk jeg over til å bruke Google Leser i stedet. Jeg bruker Google sine ulike tjenester til mange ting, og da falt det seg naturlig å prøve leseren deres. Den fungerer veldig bra syns jeg, det eneste minuset var at det var vanskelig å finne ut hvordan jeg skulle få delt blogglisten min med andre. 

Med det nye Blogger-oppsettet gikk det lett som en lek, og jeg har lagt til nesten alle bloggene jeg leser i lista som vises til høyre her på bloggen. Den ligger nederst, men det er fordi den er så lang. Her er ikke bare strikkeblogger (mest av det, naturligvis) men også matblogger, interiørblogger, moteblogger, noen jobbrelaterte blogger og noen personlige blogger. Noe for enhver smak!

Jeg har ikke rydda skikkelig i lista, så om det er noen blogger som er utdaterte eller har fått ny adresse, setter jeg stor pris på å få beskjed. I Google Leser får jeg bare opp de nyeste oppdateringene, og da er det lett at det har blitt liggende noen blogger som ikke er i bruk lengre. 

Det var godt å få det gjort, jeg vil jo gjerne dele inspirasjonskildene mine med dere, og så er det hyggelig for andre å se bloggen sin i leselister- iallefall blir jeg glad når min blogg dukker opp i sidepanelet hos andre.

Ha en god dag!

4 kommentarer:

  1. Det var jammen en lang og spennende liste!
    Jeg følger også med via lenkene på siden i min blogg, men det er bare de 5 sist oppdaterte som vises hvis man ikke trykker på "Show all". Da blir det lett å følge med på nye innlegg syns jeg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bruker fremdeles Google Leser til å oppdatere meg, men syns det er fint å ha med oversikten i bloggen også...

      Slett
  2. Jeg elsker blogglister, for det dukker alltid opp noen nye spennende blogger. Takker for linker!

    akkurat nå sliter blogglista mi, jeg får ikke lagret nye på lista (men heldigvis i google reader) så jeg leser flere blogger enn det ser ut som.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg også! Jeg fikk lagret mange blogger på en gang, men lurer på om det fremdeles mangler noen...får undersøke litt nærmere.

      Slett