Barndom

6/14/2012


































Vi er invitert i bryllup i Sverige i september, og i den anledning ble vi bedt om å sende et bilde av oss selv, gjerne gammelt eller fra barndommen. Som sagt så gjort, vi gravde litt i gamle album og her er resultatene. Bildet over viser meg på Danmarksferie tidlig på åttitallet, med indianerfjær fra Legoland og trusa på snei (jeg hadde kledd meg selv). Den turen husker jeg godt, vi unger fikk dekke på bordet hver dag, og da vi skulle reise ble regninga mye høyere enn først antatt fordi vi hadde knust så mye servise. Et annet minne er de iskalde strendene, men det hører jo enhver Danmarksferie til. Kjøleboksen som holder døra oppe har vært med på alle ferier, båtturer og hytteturer jeg kan huske. 



Dette bildet viser kjæresten, også tidlig åttitall, foran det jeg antar var en av familiens biler. Historien bak bildet har jeg ikke, men han likner seg selv på en prikk her, med unntak av klesdrakt. Han har også alle tennene i god behold i dag.
Barndomsbilder er alltid morsomme, selv om de ikke har noe med strikking å gjøre. Fin dag til dere der ute!


2 kommentarer:

  1. Alltid gøy med sånne tidsriktige barndomsbilder! Så søte dere var begge to :)Og tusen takk for kjede-seg-tips på bloggen min! Det kommer godt med :) Og får håpe du finner masse å gjøre du som er i samme situasjon! Ha en finfin helg :)

    SvarSlett
  2. Så morsomt! Jeg hadde en akkurat lik indianerfjær fra Legoland. Kanskje vi var der samme sommer!

    SvarSlett