En stor, liten nyhet

8/22/2012


Siden jeg har begynt å få gratulasjoner i kommentarfeltet, og vi på mandag var hos jordmor og fikk se den store, lille nyheten vår for første gang, så kan jeg endelig røpe at vi skal bli foreldre!
Kjæresten og jeg venter en liten i midten av mars, og er veldig glade og spente. 
Nyheten fikk vi tre dager etter at vi var kommet til New York, så det ble en litt annerledes ferie, men veldig fin. Formen har vært sånn passe, men nå som jeg nærmer meg 3 måneder på vei begynner det heldigvis å bedres.

Det har ikke blitt mye blogging, men heldigvis bittelitt strikking. Den siste uka har jeg rydda meg gjennom køen på Ravelry og planlagt, og fått strikket noen bittesmå plagg. Ingenting er vasket eller fotografert ennå, så bloggingen får vente litt. Men et lite glimt av snuppa (?) som måler ca 4 cm og veier 20 gram kan jeg jo vise! Her ligger hun/han med hendene foran øynene, og den lille "halen" er navlestrengen. Alt så fint ut, høy puls og vill aktivitet, og det var en lettelse og veldig moro å se. Det blir nok en høst fylt med babystrikk, og jeg gleder meg!

34 kommentarer:

  1. Gratulere så masse!!! Mye spennende og gøy i vente:) ...og babystrikk!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, det blir mye babystrikk fremover.

      Slett
  2. Gratulerer så masse!:)

    SvarSlett
  3. Så spennende! Har jo gratulert før men gjør det gjerne igjen! Gleder meg masse til å se babytøyet som blir produsert framover! Regner med det blir litt stripete tøy ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk igjen =) blir nok noen striper ja....

      Slett
  4. Kjempekoselige nyheter! Gratulerer så mye, og velkommen i "klubben" ;) Her skal vi ha ei lita snuppa om litt under to måneder.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og gratulerer til dere også!

      Slett
  5. Tillykke! Det er så dejligt - I kan godt glæde jer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk- det gjør vi også =)

      Slett
  6. Gratulerer så mye med livets største vidunder <3

    SvarSlett
  7. Gratulerer her også! Gleder meg til å følge med på babystrikken, for jeg regner med at det blir en del av det framover!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha. Det blir babystrikk, og vestene dine ligger i kø i tur og orden =)

      Slett
  8. Gøy! Jeg føyer meg inn i rekken av øvrige kommentarer: Gratulerer :)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse!!! :)

    SvarSlett
  10. Gratulera so masse!!! Eg skal bli tante igjen i februar, så det vert sikkert litt babystrikk hjå meg og. Lykke til.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk skal du ha, og gratulerer til deg =)

      Slett
  11. Gratulerer!!! Ønsker deg lykke til, og at ventetiden blir fin! :-)
    Gleder meg til å se hva du strikker, det er jo så utrolig mye fint man kan lage til små babyer!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, det blir nok litt babystrikk fremover =)

      Slett
  12. Å, så koseleg! Gratulerer så mykje! Gler meg til å sjå alt det fine du skal strikka framover. :-)

    SvarSlett
  13. Jeg har læst din blog længe og aldrig kommenteret, men nu må jeg bare gratulere med den fine lille mageboer! Jeg venter på en julebaby, så jeg glæder mig til at se masse babystrik på bloggen fremover.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, og til lykke med julebaby!

      Slett
  14. Gratulerer så mye! :) Mye kos å se frem til nå!!
    Du har en fordel med at du kan strikke før du ble gravid da. Jeg fikk veldig lyst til å strikke, men klarte ikke mer enn et lite teppe med rillestrikk. Hormoner sa du? ;p

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk. Ja, gleder meg veldig. Det er absolutt en fordel å ha strikka litt på forhånd, jeg har litt liggende allerede og så kan jeg endelig sette i gang med alt jeg har hatt lyst til å strikke til egne barn :)

      Slett
  15. Har sagt det før, men sier det igjen, GRATULERER til både deg og "hubby'en". Det er nok flere enn deg som kommer til å strikke til den lille Mageboeren som Milda så treffende kalte spiren :-)Som aktiv strikker vet jeg jo at det ikke finnes noe mer koselig enn å få andres strikkerier i gaver. For man vet hvor mye omtanke som ligger i det :-) Kos dere utover høsten :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Stine! Du har helt rett, hjemmestrikkede gaver er det aller beste! Kos deg du også =) håper vi sees om ikke altfor lenge.

      Slett
  16. Gratulerer! Hyggelig nyhet :) Artig å strikke noe til sin egen kan jeg tenke meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det er veldig moro å strikke til sin egen =)

      Slett