Matilde Skår

8/21/2012

Før sommeren vant jeg en gi-bort hos flinke Matilde Skår, nemlig de fine Abra Alba-pulsvarmerne hun har designet og strikket. Nå ligger mønsteret på pulsvarmerne ute på bloggen hennes, og de matcher jakka med samme navn, Abra Alba.

Pulsvarmerne ble ved en feil med i kofferten, så de har reist langt i sommer, men heldigvis ikke blitt tatt i bruk. Jeg ser frem til å ha dem på meg på vei til jobb når høsten kommer og det er for varmt med votter men for kaldt uten.

Matilde designer og strikker mye fint, i tillegg har hun lagd egne strikkenett med kult motiv. Jeg har sikret meg fire stykker, noen skal jeg ha selv og noen blir gaver. De tror jeg hun fremdeles har flere av, de selges gjennom bloggen hennes.

Det var dagens reklame for en medstrikkerske! Her er det litt av hvert som er ferdig strikket og montert, men ingenting av det er blitt vasket ennå, heller ikke fotografert. Mer strikkerelaterte oppdateringer kommer snart!

6 kommentarer:

  1. Gøy! Takk for fine ord, det gir meg boost til å ville strikke mer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare hyggelig =) kjekt å kunne rose en inspirasjonskilde!

      Slett
  2. Finfine produkter. Men viktigst: GRATULERER!!!!!!!! Stor klem

    SvarSlett
  3. Kult nett!
    Gratulerer med babyen!

    SvarSlett