Snop

9/19/2012

Nøstebarn har salg på enkelte farger i 2tråds- og 3trådsgarn, og jeg klarte ikke dy meg, så her ser dere fangsten. De to naturfargede hesplene er kjøpt privat via Facebook, kjekt å kunne bytte og selge garn der og av og til. Jeg fikk også med litt av de nye fargene i pakka, paprika og støvblå. Både rød- og blåfarger er vanskelige å fotografere i høstlig ettermiddagslys, men dere ser poenget. Jeg har planer for noe av garnet, blant annet skal de to naturfargede bli til et nøstebarnteppe, og den blå (blåbær) nederst til høyre er reservert (av) til kjæresten som ikke helt har bestemt seg for om han vil ha hals eller votter eller begge deler. Resten av 2trådsgarnet blir vel til babyklær, og 3trådsgarnet sparer jeg i påvente av barnehagetid og behov for tykkere ribbeklær.
Tynn ull-stæsjet mitt er altså betydelig utvidet, nok en kg er tilført. Jeg liker det!

6 kommentarer:

  1. ajajaj, og der hadde jeg også klart å snike inn en aldri så liten bestilling. Takk for tips!

    SvarSlett
  2. Her va da masse fint garn. Kan bli mykje int her.

    SvarSlett
  3. Så mye fint garn! Det er en bestilling på vei til meg også :)

    SvarSlett
  4. Det ser lækkert ud :)

    SvarSlett
  5. Anonym9/20/2012

    Nydelige farger! Lett å få strikkeinspirasjon av sånt :-) Jeg ble for sen til den gule garnet, det ser kjempefint ut!

    SvarSlett
  6. Tynn-ull er bra :D De mest brukervennlige ullklærne hos oss er strikket i tynt ullgarn!

    Herlige farger du har kjøpt. Jeg skal også legge inn en aldri så liten bestilling hos Nøstebarn. Takk for inspirasjonen, kanskje jeg bare skal hive meg rundt her og nå og få det gjort

    SvarSlett