Nøstebarndressen

11/19/2012

Jeg måtte bare vise dere bilde av søte Ella som har fått på seg nøstebarndressen fra gaveinnlegget, den falt i smak heldigvis, og passer iallefall en liten stund til. Jeg håper at den vokser litt i vask så hun kan bruke den hele vinteren. Moro når ungene også liker strikka gaver!

Tusen takk for fine ord om sjøsprøytjakka, det blir jeg glad for. Jeg forsøker å kommentere hos dere også, det er bare ikke alltid jeg får gjort det med en gang. Men jeg setter veldig stor pris på alle som sier noen ord til meg her inne! 

Imidlertid er det enkelte kommentarer som dukker opp innimellom som jeg ikke alltid svarer på, det er eksempelvis spørsmål om hvor jeg får tak i garnet jeg bruker- som regel opplyser jeg om det i innlegget, eller linker til butikken eller produsenten. Da blir det litt overflødig å svare på det om igjen. Andre kommentarer der folk ikke skriver hvem de er, er jeg heller ikke så begeistret for, likeså spørsmål om detaljer i mønsteret der jeg også har linket til det, eller forklart hva jeg har gjort. Jeg hjelper gjerne, men les hele innlegget før du spør :)

2 kommentarer:

  1. ahhh! Skjønn! Både dressen og barnet! Denne har eg på strikkelista mi. Den rygger stadig bakover i køen, men eg kjenner at eg blir litt ekstra motivert når eg ser kor fin den er på! Ha ei fin veke!!

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin kosedress ;o)
    Deilig når ull blir godt mottatt!!
    Søt Ella :o)

    SvarSlett