God jul

12/21/2012

I år har jeg ikke strikka mange julegaver, men et par småting har det blitt. Ett par sokker, to luer og litt til et lite knøtt som kommer i familien ikke lenge etter at vårt eget kommer til verden. I tillegg har jeg faktisk kjøpt en strikket gave, et ønske om selbuvotter kom i siste liten, og jeg hadde ikke krefter til å strikke et par så tett opp til jul. Dermed ble Husfliden redningen. Forøvrig syns jeg de underpriser vottene sine kraftig, 400 kr for et par selbuvotter til dame er for lite etter min mening. Likevel er det godt de finnes, for hvis ikke hadde jeg stresset verre med å bli ferdig. Vi får se om det dukker opp bilder av dem over jul.

Vi reiser sørover på juleferie i dag, og blir en ukes tid i hjembyen min, sammen med begges familie. Det blir koselig, vi har aldri feiret alle sammen på den måten før, og vi blir mange rundt bordet i flere dager. 

Ønsker alle dere som leser med her inne en riktig god julefeiring! Takk for alle de fine kommentarene deres.

6 kommentarer:

  1. Kos dere masse og ha ei herlig Jul
    Go`Juleklem ;))

    SvarSlett
  2. Ha en flott jul på Sørlandet! Jeg har handlet selbuhansker på Epla, flere der som hadde mange flotte, og, jeg ville ikke strikket slike for så billig.... Ha det fint!

    SvarSlett
  3. Riktig god jul til deg også!

    SvarSlett
  4. Riktig god jul, og takk for alle inspirerende innlegg og fine kommentarer i året som gikk!

    SvarSlett
  5. Ha en riktig fin og fredelig jul du også :-)

    SvarSlett
  6. God jul, Snupp! :)

    SvarSlett