Stort og smått til liten og ny 2011-2012

12/28/2012


Over ett år er gått siden jeg meldte meg på Stort og smått til liten og ny- en samstrikk på Uformelt der vi skulle strikke store og små plagg til baby hver måned. Bildemontasjen viser mine bidrag fra oktober 2011-desember 2012, og det mangler et par bidrag- jeg klarte ikke å få i havn desembermønsteret for 2011 eller maimønsteret for 2012. Nuvel, jeg er godt fornøyd likevel- jeg pleier å melde meg på samstrikk over en lav sko, og dette av etter en måned eller før de i det hele tatt er i gang. Denne fortsetter inn i 2013 og jeg håper at jeg får litt strikketid så jeg kan utvide knøttets garderobe enda litt til.

Detaljer om alle bidragene mine ligger på Ravelrysiden min, søk på "stort og smått til liten og ny" så skal de komme opp på samme side. 







4 kommentarer:

  1. Så koselige og fine ting du har laget!
    Imponerende oversikt dette :o)
    Ønsker deg ei fortsatt fin romjul og et godt nytt strikkeår

    SvarSlett
  2. Så mye fint, knøttet skal ikke fryse nei:-) Herlige farger også.
    Ha ei fortsatt fin romjul.

    SvarSlett
  3. Så mye flott! Imponerende årsproduksjon av smått og fint synes jeg.

    SvarSlett
  4. Kjekt med noen utfordringer som ikke er så store ;) Masse flott du har strikket :)

    SvarSlett