Blåstrikk

5/25/2013

For tida går det i blått. Jeg strikker standhaftig videre på slanted sleeven, det går sakte på pinne 3, men det blir fint!

Rilletrøya er underveis, fra heftet Babystrik på pinde 3

Et restegarnspledd a la Arne og Carlos er såvidt påbegynt

En stripehals i to nyanser av blått til kjæresten er sommerens bilstrikketøy.
I kurva ligger det også en korallfarget angoragenser og en lysgrå teststrikkgenser som er underveis. 
Takk for alle fine ord til Vetle, det går stadig fremover så vi er ved godt mot.

God helg!

7 kommentarer:

  1. Ai ai, fine blåting :)

    SvarSlett
  2. Mye blått hos meg også i det siste - tja, det siste året, faktisk :) blir fint, dette her - særlig rillejakka likte jeg!

    SvarSlett
  3. Så mye fint på gang! Jakka til deg blir lekker.
    Så bra at det går framover med Vetle!

    SvarSlett
  4. Godt det går fremover :) Og å se at du er i god strikkesving! Kjempefin kombo av garn på begge de to øverste bildene :)

    SvarSlett
  5. Jeg skal også i gang med blåstrikk snart, bare noe grått som må strikkes ferdig først...
    Blått er nydelig, en farge jeg liker bare bedre og bedre:-)

    SvarSlett
  6. Lækre blå ting :)

    SvarSlett
  7. Det er fint med blått! Innlegget ditt fikk meg til å legge merke til at jeg har også en "blå" periode for øyeblikket :)

    SvarSlett