Stæsj

6/06/2013

Takk for alle fine kommentarer på vognteppet! Det har vært i bruk siden Vetle ble født, men jeg har ikke fått fotografert det før nå. Som takk for innsatsen i inspirasjonsstafetten (jeg syns jo det var stas nok å få være med!) fikk jeg prosenter på et kjøp i Pickles´ nettbutikk. Jeg har handlet litt snop til meg selv og bittelitt til kjæresten. Angoraen på bildet over går til en klassisk angoragenser, fargen heter Nougat og er veldig fin, en kald grå med litt lillaskjær i.


Cash-Kid hadde jeg lyst til å prøve, den fine fargen som heter Myk gran skal bli til ei lue til kjæresten, som helst vil ha luksusgarn ;)


Den nye sommerulla hadde jeg også lyst til å prøve, så garn nok til en Alex måtte hjem. Fargen er litt dusere i virkeligheten og heter Sienna.
I tillegg røyk det med ti fine treknapper med leopardmønster (som på denne jakka) og et nøste silk mohair som manglet til den mørkeblå jakka mi.
Godt fornøyd med fangsten, og supert med prosenter. Sommerstrikken er sikret!

6 kommentarer:

  1. Det er herlig å ha en del stæsj altså. Da vet man at prosjektene bare kan startes på.
    Happy knitting !

    SvarSlett
  2. Stæsj liker vi! Jeg har ikke brukt prosentene mine enda, venter på at jeg skal finne mønster til høstens genser med stor G, som jeg bare MÅ ha...

    SvarSlett
  3. Her var det mye fint! Gleder meg til å se prosjektene etterhvert;) Alltid kjekt med prosenter hos Pickles, de har så mye fint garn og velge i og ikke minst; aldeles nydelige farger!

    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  4. Her var det mange godbitar. Spent på din dom når det gjeld Summer Wool. Den har nemleg eg og sikla på, men i så mange fargar at eg ikkje har klart å bestilla!

    SvarSlett
  5. Hei!

    Kom over bloggen din via Pickles, og har nå sittet og bladd og bladd bakover i dine gamle innlegg (over et par dager, på buss tur/retur jobb) og regelrett KOST meg. Nå bobler det over av inspirasjon her, som jeg har fått av alle de fine tingene du har produsert. Vil også lage julekrans! Må kanskje bare vente litt på årstiden.. Uansett, du har fått en ny følger! :)

    SvarSlett
  6. Jeg har ligger ull også og jeg kan starter...
    Jeg ønsker deg masse glede med strikke.
    Ha en fin uke fortsatt. Hilsen sender deg Viola.

    SvarSlett