UFOJULI

6/21/2013

På Uformelt har vi i Oljebyen startet en samstrikk for juli, nemlig å ferdigstille UFOer (Uferdige Objekter for den uinnvidde). Jeg kommer ikke til å bli ferdig med alle mine, men har tenkt å fortsette inn i august før jeg starter på noe nytt. Unntaket er en barselgave med tilhørende storesøstergave som må på pinnene og være ferdig innen 22. juli, jeg strikker som en gal på dem nå for å ferdigstille før 1. juli. 

UFO-lista mi ser sånn ut:

Teststrikking for movale på Ravelry, finfin genser, mønsteret er allerede kommet ut så jeg er ikke mye tess som teststrikker! Her mangler ermer og raglan

Daddy Cool- Vetles lue er strikket tre ganger (grrrr) og står i fare for å bli en UFO. Dermed er den med på lista!

Alex i angora, her har jeg kommet ned til ermedelingen og må dermed strikke både bol og ermer.


17.mai-jakka, her er jeg ferdig med bolen men mangler ermene

Rilletrøje, her har jeg kommet et lite stykke ned på bolen, så den må strikkes, pluss ermene. 

God helg!


5 kommentarer:

  1. Det blir bra! Kjekt med en plan :)
    For de ekstra uinnvidde; hva er Uformelt?

    SvarSlett
  2. Mange fine prosjekter på gang! Du blir ikke arbeidsledig med det første du heller ser jeg... ;)
    Teststrikkegenseren så veldig spennende ut, gleder meg til å se ferdig resultat.

    Ha en super helg!

    SvarSlett
  3. Kjekt med ufostrikk! :)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se alle disse prosjektene ferdig! Jeg har også en del UFOstrikk foran meg.. Kjekt at det snart er sommerferie! :)

    SvarSlett
  5. Det var en del ufoer ja ;) Men tror nok du klarer å få ferdig mange, jeg :) Og tenk hvor godt det er når man er helt ferdig, og kan legge opp nye med god samvittighet ;)

    SvarSlett