Strikkerom

11/10/2013

I går kom flyttelasset, og her er den spede start på det som skal bli strikkerom og gjesterom. Foreløpig tjener det som lagringsplass mens vi maler resten av huset, men jeg tror det blir veldig fint til slutt. Veggfargen har jeg ikke bestemt ennå, fargeprøvene på langveggen blir det ikke. Den veggen skal ha strikketapetet. Under vinduet blir det plass til ei dagseng som kan slås ut og bli dobbel, og et gammelt arveskap skal males når det blir varmere ute, og romme garn og utstyr. Ei hylle til strikkebøker må også på plass, og et lite bord til tekoppen og macen. Jeg må nok ha et mykt og deilig teppe til gulvet etterhvert, og noen fine lyslenker i vinduet. Det står ikke på planene iallefall! 


9 kommentarer:

  1. Heldige du som skal få strikkerom! Det er mitt ønske også etterhvert, kanskje når sistemann flytter ut :) Det kommer til å bli råstilig med strikketapet! Og for ei flott tivolilampe du har! :)
    Lykke til med oppussingen!

    SvarSlett
  2. Eget strikkerom, for en lyx! :D

    SvarSlett
  3. Heldige deg :) Gleder meg til å se hvordan det blir med tid og stunder.

    SvarSlett
  4. Strikkerom, det har jeg ikke tenkt på før. Så deilig da! :) Høres ut som du har fine planer for rommet!

    SvarSlett
  5. Åå, det høres helt herlig ut! Gleder meg til å se rommet ferdig:-)

    SvarSlett
  6. Hedligen deg som får eget strikkerom! Gleder meg til å se hvordan det blir:)

    SvarSlett
  7. Å så flott, hadde ikke fått med meg at du har flyttet! Lykke til med innflytting! :-)

    SvarSlett
  8. Åh det strikkerommet ser stort ut! Heldige deg :) Spennende å se hvordan det blir

    SvarSlett