Leila Hafzi for Sandnes Garn

1/24/2014

Bildet er lånt hos Sandnes Garn
Leila Hafzi  har samarbeidet med Sandnes Garn om to nye hefter med nydelige mønstre, og jeg er solgt! Kjolen på bildet heter Olaug og den skal på pinnene så snart jeg får kjøpt heftet.


Genseren Nora likte jeg også veldig godt. Tro om jeg ikke har lagergarn både til kjolen og genseren?

I tillegg til heftet jeg har hentet bildene fra (vol.2 Leila Hafzi) har hun designet et bryllupshefte (vol.1 Bryllup og selskap), det har jeg ikke sett så nøye på, men det er sikkert mye lekkert i det også!


7 kommentarer:

  1. Mye fint i det heftet, ja! Den kjolen er bare helt nydelig:-) Ser at den er strikket på pinne 2,5 og 3 så da utgår den for min del:-S Gleder meg til å se din variant:-)

    SvarSlett
  2. Det er så mye flott i det heftet! Sandnesgarn lastet opp alle bildene på instagramkontoen sin i går - såg både et skjørt og en genser som går rett inn på strikkelisten min (som ikke akkurat er kort i utgangspunktet). Gleder meg til å se kjolen din! =)

    SvarSlett
  3. Kjolen heter OLAUG?!? Meant to be! Den må jeg jo bare ha :)

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se når du har kommet igang!!! God helg Pia!!!!

    SvarSlett
  5. Den kjolen var jo kjempefin !!
    Masse jobb da.. strikker du den har du en kjole for livet :)

    Du det var et bra tips du kom med inne hos meg også, takk :)

    SvarSlett
  6. Ja masse fint i det samarbeidet ;) Nydelig den kjolen er! Blir spennende å se din versjon ;)

    Kos deg i helga!

    SvarSlett
  7. Vakre strikkemodeller!

    SvarSlett