God påske!

4/11/2014


Ville bare ønske dere en fin påskeferie (på bildet venter vi utenfor butikken på mormor, i det fine været, og poden har selvfølgelig påskegul body på, ganske tilfeldig)! Her er planene klare-bypåske med tur i Dyreparken, Aquarama (Kristiansand har mange fine plasser å dra med store og små!), familiekos, strikking og litt huslige nødvendigheter som vindusvask og oljing av teakstoler. Er vi riktig spreke kan det hende vi får kjøpt oss en hageslange og vasker terrassegulvene også (sannsynligvis ikke). Iallefall skal vi slappe av, spise påskesnop, forhåpentligvis drikke litt vin og kose oss ute i sola.

Siden sist har jeg blitt ferdig med knebuksene til Vetle, men de er ikke vaska og fotografert enda. Ellers har jeg rekt opp en genser, og blitt ferdig med den mintgrønne halsen. For å veie opp for denne effektive prosjekteringen har jeg bestilt litt abnorme mengder garn fra Garnudsalg og Pickles (jeg er dessverre ikke sponset av noen av dem). Pickles har en konkurranse gående frem til 16.april der en kan få refundert hele garnkjøpet sitt, altså blir garnet mitt gratis (håper jeg).
Et akutt behov for noe sitrongult garn fikk jeg tilfredsstilt på strikketreff, da jeg kjøpte deilig sitrongulArwetta hos God som ull, men å strikke en jakke til meg selv på pinne 2.5 er altfor tidkrevende, så jeg slenger på en tråd sitronfarget angora og satser på at det går kjapt å få til en fin jakke til vårbruk, og kanskje til 17.mai.

GOD PÅSKE!


8 kommentarer:

  1. Riktig god påske til deg også! Vi får håpe vi får tid til masse gul strikking :-)

    SvarSlett
  2. KOS deg masse og ha en herlige påske ;)
    Her er også planen vinduvask m/slang på terrassen ;)
    Jepp, har bestilt masse sol og + grader ;)

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  3. God påske til deg! Nytt påskegarn har jeg ikke tenkt på, tror jeg må inn å snike litt ;) kose deg med nytt garn og påskestemning!

    SvarSlett
  4. God påske! Kos deg med dine fine :)

    SvarSlett
  5. Det høres ut som en deilig påske. Kos dere!

    SvarSlett
  6. God påske! Det er veldig fin strikkeplass rett over steinbukkene i dyreparkern! :)

    SvarSlett
  7. Ønsker deg god påske!

    SvarSlett
  8. God påske til dere!
    Jeg strikker med knall gult (og rosa) for øyeblikket, og føler meg litt påskete. :)

    SvarSlett