Pausefisk

4/14/2014

I mangel av bilde på fisk, ble det sjø i stedet. Ikke så langt unna, og verdens fineste badeplass.

Jeg har bestemt meg for å slutte å blogge. Avgjørelsen har jeg veid for og imot lenge, og jeg har lenge kjent på at internett tar for mye av tida mi. I tillegg til Ravelry og Instagram, pluss diverse strikkefora, blir det for mye å oppdatere bloggen jevnlig (og litt smør på flesk?), og jeg får ikke tid til å lage ordentlige innlegg med skikkelige bilder, som jeg egentlig skulle ønske at jeg gjorde (hvor jeg bruker kamera og ikke telefonen, og tid på å formulere innleggene). Jeg er ikke 100% ferdig med denne bloggen, så jeg lar den stå åpen foreløpig. Tusen takk for alle fine kommentarer og all inspirasjon jeg får fra dere som leser og legger igjen spor, det setter jeg veldig stor pris på! Jeg fortsetter på Instagram, der heter jeg frksnupp1, og på Ravelry frksnupp. Takk for meg :)

18 kommentarer:

  1. Åh så dumt men ser heldigvis det fine du strikker på instagram, håper no på du kommer tilbake hit :-)

    SvarSlett
  2. Det var dumt så eg håper du kommer tilbake. Men eg skal finne deg på Insta for du lager mye kult!

    Ha en herlig påske
    og fin tid fremover ;)

    Klem Vibbedille ;)

    SvarSlett
  3. Synd at du slutter å blogge, men heldigvis finner jeg deg og de flotte tingene du lager andre steder :) Velkommen tilbake når du måtte føle for det, da er vi her!

    SvarSlett
  4. Men jeg finner deg ikke andre steder :( Håper du kommer tilbake en vakker dag!
    Lykke til videre!

    SvarSlett
  5. Lykke lykke til videre, og kos deg med strikking og familie og alt som er godt :) klem fra meg

    SvarSlett
  6. Så leit. Men så bra at du finner ut hva du vil. Viktig at fritidssysler er lystbetonte. Du kan jo alltids komme tilbake!!!! Lykke til videre med alt du holder på med. Klem :-)

    SvarSlett
  7. Jeg synes også det er leit, men forstår hva du mener. Blogging og andre sosiale media tar tid. Bra at du kan velge bort noe. Jeg følger deg på instagram (som jeg omsider kom meg på), og krysser fingrene for at du kommer tilbake når du får lyst igjen :-)

    SvarSlett
  8. Litt trsit å høre, for du har hatt en veldig hyggelig blogg. Men samtidig er det fint å vite at det går an å si stopp når noe slutter å være gøy. Håper du koser deg med den tiden du får til overs nå :)

    SvarSlett
  9. Jeg har lært av Jesper Juul at når man sier nei, så sier man ja til seg selv. Det er bare bra å slutte med ting som stjeler energi. Ta vare på deg selv og familien, og takk for fine stunder på bloggen din.
    Bill Wattersons siste Calvin and Hobbes (Tommy og Tigeren) stripe syns jeg er så fin. Den lød "Let's go exploring". Lykke til!

    SvarSlett
  10. Nei, nei, det var kjempedumt.. Håper du ombestemmer deg :) Klem fra Beth

    SvarSlett
  11. Jeg finner deg heller ikke andre steder :( Men det er viktig å lytte til deg selv og luke bort det som stjeler for mye tid. Masse lykke til videre :D Klem

    SvarSlett
  12. Å, så dumt. Eg har lagt deg til på Instagram, for eg har ikkje lyst til å sleppe deg av syne!

    SvarSlett
  13. Så dumt, jeg har likt å følge bloggen din. Kan finne deg på Ravelry, men har alltid synes der har vært noe eget med bloggen. Men skjønner nettet tar for mye tid, og det viktig å ta valg. Det nytter ikke å være overalt.

    SvarSlett
  14. Veldig synd for oss, men jeg skjønner det godt. Jeg har ikke instagram av samme grunn:)

    SvarSlett
  15. Jeg følger deg videre på Instagram, jeg, og håper at du etter hvert kanskje finner ut at dette bare var en pause...:-) Og så må jeg bare si at jeg forstår godt følelsen din rundt at det blir vel mye, og at man føler at man ikke får gjort alt grundig nok. Jeg har for eksempel gitt opp å holde tritt både med meg selv og andre på Ravelry, -til sammen tar alt dette for mye tid. Og jeg har vært inne på tanken om å si farvel til bloggen en stund; Instagram er SÅ gøy, og sammen med Ravelry bør man vel kanskje få nok utløp for skapertrang? Lykke til videre uansett :-)

    SvarSlett
  16. Jeg forstår helt og holdent din beslutning! Det er jo ikke meningen at det skal stresse os, at vi ikke går strikket og blogget så meget og så godt, som vi gerne vil. Jeg følger fortsat med på Instagram :)

    SvarSlett
  17. Så kjedelig da, men ser at det kan ta mye tid. Håper du kommer tilbake! :)

    SvarSlett
  18. GODT du beholder siden om en så lenge - så vi får tilgang på mønsterne dine ;-) Ellers er jeg i samme tenkeboks - har ikke tid til dette jeg heller. Og takk for award - som igjen viser hvor lite jeg egentlig er på bloggingen for tiden siden jeg ikke hadde fått det med meg. Heldigvis møtes vi in personala!

    SvarSlett