Frem og tilbake, tilbake og frem

9/17/2015

Etter en liten tur innom Woolspire, fant jeg ut at det enkle er det beste-så nå er jeg tilbake på Blogger! Har overført noen innlegg manuelt, så beklager spam i feeden til dere som har meg der. 

Siden sist har jeg lagt opp til tusen (det føles iallefall sånn) nye prosjekter, og ett av dem er Cille  fra Lene Holme Samsøes bok Suveræn strik. Fjorårets fangst fra Sjølingstad, nemlig en melert rosafarge i Hifa Pelsull, skal bli til en av de fineste genserne jeg vet om. 

Blir veldig glad for tilbakemeldinger (om rss fungerer, som vanlig) :)

3 kommentarer:

  1. Godt nytt for oss gamle travere som slet litt med å kommentere i woolspire! Hurra for enklere kommentering!

    SvarSlett
    Svar
    1. Enig! Det meste er enklere her ;)

      Slett
    2. Enig! Det meste er enklere her ;)

      Slett