Il Grande Favorito

9/17/2015



Nå føler jeg meg virkelig god på etterpåblogging her! Il grande Favorito ble ferdig i august, og har vært i bruk masse siden da-det er en grunn til at den har fått navnet sitt. Passe lett, passe myk og varm, og flatterende til de aller fleste kroppsfasonger.



Som mange andre har jeg valgt å strikke forstykket i riller, det gjør seg ekstra godt i litt loddent garn syns jeg. Genseren er strikka i en tråd lys grå alpakka fra Drops, og en tråd lys blå Silkmohair fra Garnudsalg. En deilig kombinasjon, og fargeforskjellen gjør at den ser ørlite grann melert ut.

På denne har jeg faktisk gått ned en halv pinnestørrelse for å få en litt tettere genser, og så har jeg forma midjen ørlite grann. Denne genseren har også ekstra lengde over fua, det gjør den ekstra fin syns jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar