Line Langmogenser

6/10/2016

Da har jeg endelig, et år etter alle andre, fått meg en Line Langmogenser! Den har jeg hatt lyst til å strikke lenge, og da jeg satt igjen med seks nøster brushed alpaca silk i to gråfarger, tenkte jeg at de kunne bli en fin base for genseren. Jeg kjøpte gul, rosa, korall og lys sjøgrønn på Dropssalget, og brukte opp rubbel og bit med unntak av halve det rosa nøstet. Korall og lys sjøgrønn er brushed alpaca silk, mens gul og rosa er Melody, ettersom jeg ikke fant rette fargene. Jeg har som vanlig endret litt i mønsteret, flere detaljer fins på Ravelry for de som måtte være interessert. På bildet er genseren nettopp tørr, og jeg tenker at jeg bare må ha en i originalfargene også, eventuelt en i naturhvitt med blåtoner. Først skal jeg strikke noen sjal og barselgaver!

God helg til dere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar